Blixen tjugofjärde november tvåtusentolv

Tog ett litet markarbetespass blandat med dressyrpass på prinsen igår. Jobbade mycket med att han skulle ta bra stöd i vänstervarvet när jag ställde han inåt och i högervarvet när jag ställde lite utåt. I början tyckte han bara att jag var jobbig och krävde massor men på slutet lossade han och trampade under sig bra och tog stöd. Den känslan var superdunderbra! Red även över bommar, satt ner i traven tills någon meter innan bomarna och då lyfte han verkligen mer på benen. Bästa ponnyn! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska rida, kanske blir det en uteritt eller ridning på ängen, eller så får han vila, för han vilade senast i tisdags, men jag får se, kanske rider på vägarna! :D
 
 //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0