Dagen

Hej igen! Var i skolan idag, slutade egentligen vid kvart över ett, men slutade vid kvart i två istället för jag passade på att göra mina inlämningsuppgifter. Sen hängde jag, Almo och Denicoo med Rebecca till klätterhallen. Det var sjukt kul att klättra dom gånger jag inte var så höjdrädd. Vet inte hur länge det var sen jag var så himla höjdrädd, alltså shitttt! Försökte nog ungefär 20 gånger innan jag kom upp till ett ställe med en soffa haha! ;) Men fixade det till slut! Sen efter det åkte jag hem, longerade Blixi och han tyckte det var skojjigt! Pigg och glad herre, höhö!
 
Aja, nu sitter jag och kikar lite på x-factor med la familia och har nyss ätit tacos, asgott! :D
 
Menmen, pusshej! 
 
Förresten, gud, alltså sjukt mycket förlåt för den urkassa uppdateringen :( Känner mig jättetaskig mot er och Astrid! :(
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0